Hráč môže podať riadne odôvodnenú reklamáciu týkajúcu sa prevádzkovania online hier a jeho účasti na nich.
Reklamácia musí spĺňať tieto podmienky:

  • musí byť písomná,
  • musí obsahovať údaje o hráčovi, ktorý podáva reklamáciu: meno, priezvisko, dátum narodenia, login (prihlasovacie meno), preferovaný spätný kontakt (korešpondenčná adresa alebo e-mailová adresa),
  • musí obsahovať presný, vecný a pravdivý opis reklamovaných okolností, názov reklamovanej hry, dátum a čas, kedy k reklamovanej okolnosti došlo, reálny a pravdivý popis reklamovanej okolnosti, dátum vyhotovenia reklamácie,
  • musí byť doručená najneskôr do 30 kalendárnych dní od danej skutočnosti na adresu spoločnosti.

Podania, ktoré neobsahujú všetky potrebné body reklamácie podľa vyššie uvedeného, alebo neboli doručené včas, nebude spoločnosť prihliadať, ani o tom nebude odosielateľa upovedomovať.
Všetky reklamácie sa vybavujú priebežne podľa poradia, v akom boli doručené. Reklamácie sa vybavujú do 30 pracovných dní od doručenia zaslaním písomnej informácie o vybavení reklamácie na adresu preferovaného spätného kontaktu ktorý hráč uviedol.
Žiadosti o informácie a prípadné iné podania súvisiace s účasťou hráča na online hrách, ktoré vyplývajú z jeho neznalosti herného plánu, subjektívneho výkladu alebo z nedodržania postupov a pravidiel pri účasti na online hrách, sa nepovažujú za oprávnený dôvod na uplatnenie reklamácie a nebude sa na nich.
V prípade nesúhlasu s vybavením reklamácie sa môže podať námietka, tá musí spĺňať rovnaké podmienky ako reklamácia a musí byť doručená najneskôr do 15 kalendárnych dní od dňa, kedy bolo doručené písomné vyjadrenie o vybavení reklamácie. O výslednom vybavení reklamácie sa rozhodne do 30 pracovných dní od doručenia námietky, o čom sa zašle písomná informácia na adresu preferovaného spätného kontaktu.